pluja de nous

pluja de nous

divendres, 28 de setembre del 2012

L'HORT PER SETEMBRE

Hem tornat de vacances i les maduixes s'han mort. Ja estàven molt potxes en marxar i no esperava una altre cosa. Lliçó apresa, l'any que ve per agost,les hauré de traslladar a un lloc amb més ombra i regar més.

He aprofitat per buidar de terra l'hort i forrar-lo amb un geotèxtil que em premetrà posar més terra sense que se m'escapi per entre les fustes. Després tota contenta he triat que plantar a l'hort...després de donar-hi moltes voltes, he plantat pastanagues (l'únic que li ha fet il.lusió de plantar al nen del llistat de verdures d'hivern) i cebes.



 
A si, també vaig comprar carxofes que m'encanten, i al llegir les indicacions vaig veure que en un cociol no tindrien espai per creixer i les he plantat al jardí. Tantmateix fins la primavera pròxima no hi ha intencions acabar-lo com toca així que m'entrestant que produeixi el meu sopar. Quasi no es veuen perquè son enanes però hi ha una filera de nou.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada