pluja de nous

pluja de nous

diumenge, 29 de setembre del 2013

LA MAREA VERDE A LES BALEARS. MARE EN VAGA (HUELGA)



Mai no escric donant opinions, no en sé. A vegades he defensat unes idees i després d'escoltar a altres i de tenir més informació em trobo que potser jo no tenia tanta raó. Mai he sigut radical en cap ideologia i sóc una covarda. No m'agrada haver-me d'enfrontar a altres persones. Aquesta part de mi no m'agrada, no me'n sento orgullosa però sóc així.  Però, què pot haver passat a Balears per què jo estigui tan encesa?

Aquesta tarda  jo i tota la meva família, anirem a la manifestació en contra de l'aplicació del TIL (Proyecto de Tratamiento Integral de Lenguas).

No estic en contra del trilingüisme, sóc la primera que estic molt interessada en què els meus fills aprenguin anglès, estan apuntats entre setmana i portem dos estius amb una aupair amb qui compartim cultura i als nens aprenen l'anglès.

Però el que aquests polítics volen fer amb l'educació a les nostres escoles és un "cop d'estat" a l'educació i a la democràcia.

Els Mestres ja deien que començarien el curs amb vaga indefinida, i jo  egoistament, estava més preocupada què faria amb els nins aquests dies que en la reivindicació, fins que el Tribunal Suprem de les illes Balears, dia 6 de setembre, es va pronunciar dictant la suspensió del TIL per aquest curs i, a les 2 hores, 2 HORES¡¡¡ ja havien tret un Reial Decret per tornar-lo a aplicar.

Aquí ja em van tocar els dallonses ben tocats, perdoneu per la grolleria, i vaig recolzar 100% la vaga de professor.

Si a algú vol saber com hem arribat fins aquest punt na Laura, en el seu bloc ho explica molt i molt bé.
http://deazulaverde.wordpress.com/2013/09/25/la-indignacion-balear-ante-la-politica-educativa-del-govern-los-antecedente-y-como-surge-la-marea-verde-del-inicio-de-la-actual-legislatura-al-13-de-setiembre-de-2013/#comments

El que hem viscut aquests dies ha estat increible. Tinc la sort de portar els nins a una escola que m'encanta. Els Mestres estimen l'escola i els pares han respost amb un recolzament 100% cap a l'escola i els Mestres. L'APA ha treballat de valent fent reunions per informar a tothom, i activitats de tota mena, s'ha aconseguit buidar l'escola per demostrar que els pares també recolzem la vaga dels Mestres.

Han plorat els Mestres en anar un dilluns al matí després de tota la primera setmana de vaga i trobar-se que els membres de l'APA havien penjat aquest cartell:


Hem plorat els pares en veure que a la pàgina de l'escola, els Mestres havien posat la següent foto:


M'he emocionat que la SER fes el programa de H25 a la nostra escola i sentint parlar a en Toni Nadal, entrenador i tiet de Rafa Nadal.

M'he indignat i enrabiat en sentir com parlava el nostre president a la nostra escola on mai no havia entrat abans.

http://www.cadenaser.com/espana/audios/hora-25-huelga-educativa-baleares-primera-parte-23/csrcsrpor/20130923csrcsrnac_67/Aes/

http://www.cadenaser.com/espana/audios/hora-25-huelga-educativa-baleares-segunda-parte-23/csrcsrpor/20130923csrcsrnac_68/Aes/


Jo era de les que s'han girat d'esquena mentres ell parlava. Ells no escoltes i nosaltres recolzem una vaga que creiem justa.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada