pluja de nous

pluja de nous

dimecres, 16 d’abril del 2014

SUPER PEPES (NINES)

A princips d'abril va ser l'aniversari de la meva filla i li vaig fer un regalet que li va fer molta il·lusió:

Una SUPER PEPA (és que pepa és en mallorquí i se'm fa estrany dir-ho així)
Una nina amb capa per poder volar i salvar el mon. És estrany el joc dels nins. Jo m'imaginava que la tindria a la mà i la faria volar i en canvi, ella es dedica a llançar-la d'una banda a l'altre.










Un cop feta aquesta vaig decidir fer-li una a la meva neboda un any mes petita per que poguessin jugar juntes. Li dono demà que anem a Barcelona a veure-la.





Les teles són reciclades d'uns mostraris de cortines que em van regalar i els cabell i detalls de la cara són de feltre. Les cametes no m'han quedat perfectes però ja aniré millorant amb la practica.

La idea la vaig copiar de http://crafts.tutsplus.com/tutorials/create-your-own-superhero-soft-toy--craft-17660 la veritat és que el tutorial està molt ben explicat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada