pluja de nous

pluja de nous

dissabte, 2 de febrer del 2013

CULLERES / CUCHARAS

Sí, avui va de culleres. Us volia mostrar la cullera que sempre fan servir els meus fills. Fa molts d'anys vaig comprar un joc de coberts al Zara Home per el nen i desprès hi vaig haver de tornar a comprar 4 culleres més perquè és un tamany que va genial pels més petits. Es un tamany terme mig entre la de postres i la de sopa que fa que puguin agafar més menjar sobretot quan toca arròs i que no els caigui la sopa al girar-la massa per entra a la boca amb la grossa.

Sí, hoy va de cucharas. Os queria enseñar la cuchara que siempre usan mis hijos. Hace muchos años compré un juego de cubiertos en Zara Home para el niño y después tuve que volver a comprar 4 cucharas más porqué es un tamaño que va genial para los más pequeños. Es un tamaño que queda entre la de postre i la de sopa que permite coger más comida sobretodo cuando hay arroz y que no se caiga la sopa al girar la demasiado para meterla en la boca con la grande.

A la foto superior es veu el joc complert. La forquilla té cara de moix, la cullera de mico i el ganivet de tauró.  A la petita de la casa li poso sempre el joc comprert i al gran quant hi ha arròs per evitar que el terra sembli un galliner.
En la foto superior se ve el juego completo. El tenedor tiene una cara de gato, la cuchara de mono y el cuchillo de tiburón. A la pequeña de la casa le pongo siempre el juego completo y al mayor quando hay arroz para evitar que el suelo parezca un gallinero.
Tot això ho deixo aquí per escrit per si algú té pensat en comprar culleres infantils pels seus fills que tingui en conte que a mi m'ha anat molt bé aquest tamany ampla per quan els nens ja mengen sols. ,-)
 Todo esto lo escribo aquí por si  alguien tiene pensado comprar cucharas infantiles para sus hijos, que tenga en cuanta que a mi me ha ido muy bien este tamaño ancho para quando los niños ya comen solos.;-)
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada