pluja de nous

pluja de nous

diumenge, 24 de febrer del 2013

PASO A PASO, LA INICIATIVA DE KASUGI

Avui, una entrada molt llògica després del post anterior de la NOCILLA ¡¡¡¡
Hoy, una entrada muy lógica después del post anterior de la NOCILLA ¡¡¡

Seguint les feines de na Kasugi m'he trobat que es proposava perdre pes i volia saber si algú s'animava a fer-ho juntes que sempre és més motivador així que veient el meu estat actual em ve com anell al dit. M'HI APUNT¡¡¡¡ 
Siguiendo los trabajos de Kasugi me he encontrado que se proponía perder peso y quería saber si alguien se animaba ha hacerlo con ella que siempre es más motivador, así que viendo mi estado actual me viene como anillo al dedo. ME APUNTO¡¡¡
 
 

Ja havia agafat pes després del primer embaràs i després vaig estar fent tractaments de fertilitat i encara en vaig guanyar més, després em vaig posar a fer dieta i caminar i vaig aconseguir baixar bastants, que segur que em va ajudar a quedar-me embarassada de nou, per sorpresa de la meva Martona de manera natural. Durant l'embaràs vaig recuperar els perduts i uns quants bastants més. Abans de l'estiu vaig estar anant a una dietista i vaig perdre 10 kg  que he estat mantenint tot aquest temps fins ara que momenço a tenir una fatal atracció per tot lo que és dolç.
Ya había ganado peso después del primer embarazo y después estuve haciendo tratamientos de fertilidad i aun gané más, después me puse a hacer dieta y a caminar i conseguí bajar bastantes, que seguro que me ayudó a quedarme embarazada de nuevo por por sorpresa, de mi Martona de manera natural. Durante el embarazo recuperé los perdidos y unos cuantos bastantes más.  Antes del verano estuve iendo a una dietista y perdí 10 kg que he estado manteniendo todo este tiempo hasta ahora que empiezo a tener una atrección fatal por todo lo que es dulce.
 
 
El meu propòsit és baixar 0.5 kg a la setmana fins a aconsequir baixar 12 kg.
Mi proposito es bajar 0.5 kg a la semana hasta conseguir bajar 12 kg.
aquí el meu gràfic inicial que no hi ha res perquè començo aquesta setmana:
aquí mi gráfico inicial que no hay nada porqué empiezo esta semana:



1 comentari:

  1. Hola, todo el animo y exito para tu objetivo! :) aprnas llege a mi casa actualizo mi blog con tu link... Gracias por unirte :D

    Besos

    Karinna

    ResponElimina